The Quotes are powered by Investing.com

piątek, 5 czerwca 2015

Analiza EURUSD

Po dwóch dniach silnych wzrostów EURUSD zanotował wczoraj realizację zysków przed dzisiejszym ogłoszeniem danych z runku pracy w USA. Strefę wsparcia wyznaczają Kijun-sen 1.1143 oraz Tenkan-sen 1.1099. Chikou Span znajduje się na wsparciu świecy cenowej i odbicie od tego poziomu da sygnał kontynuacji trendu wzrostowego do szczytu z 15 maja 1.1467 oraz Kijun-sen na wykresie tygodniowym 1.1516. Powrót EURUSD poniżej Tenkan-sen będzie oznaczał ponowne testowanie Senkou Span B i linii (6/8)P 1.0986. 


3 komentarze:

  1. Sz.Panie w publikacjach z jakie spotkałem stosowane są ustawienia 7,28,119 Pan stosuje 9,26,52 ,czy to zależy od interwałów czasowych czy są inne powody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienie 7-28-119 bardzo dobrze pracuje na wykresie H4 (na podstawie przeprowadzonej optymalizacji komputerowej- opracowania P. Grzegorza Moskwy)). Ja trzymam się ustawień klasycznych, które pokrywają się z falami i cyklami Hosody (najważniejszy okres to 26). Pokrywa to się także z analizami banków i instytucji finansowych, które używają w swojej analizie ustawień klasycznych, a tam są pieniądze, które ruszają rynkiem.

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz .Zainteresowałem się tą metodą i zapoznałem się z dostępnymi dla mnie publikacjami na ten temat.P.Moskwy,Oziemczuka ,Wenusa na Comparic oraz Pana na Investio.Przeszedłem na emeryturę i nareszcie mam czas zająć się tym co lubię .Mam konto real w TMS Brokers.Na ostatnim webinarze na Investio stosował Pan pivoty dzienne i tygodniowe .Na blogu ułamkowe.Jeśli można zapytać dlaczego oraz skąd wziąć dane oraz wzór na pivoty.Pozwalam sobie zapytać dlatego,że jest Pan jedynym traderem jakiego znalazłem stosującym i publikującym metodę Ichimoku.Z niecierpliwością oczekuje na Pana webinar 11.06 na Ivestio.

      Usuń